Bc. Lucie Šindlářová

Master's thesis

Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

The Social Media in Airlines with a Focus on the Czech Airlines
Abstract:
Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena …more
Abstract:
The aim of the thesis "The Use of social networks with a focus on the company of Czech Airlines" is to explore the use of social networks for marketing communication in the airways. The theoretical part is devoted to social networks, their use for marketing communications and the principles of marketing communication on the social networks in the specific airlines environment. The practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šindlářová, Lucie. Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe