Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie – Bc. Lucie Šindlářová
Bc. Lucie Šindlářová
Master's thesis
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
The Social Media in Airlines with a Focus on the Czech Airlines
Abstract:
Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena …moreAbstract:
The aim of the thesis "The Use of social networks with a focus on the company of Czech Airlines" is to explore the use of social networks for marketing communication in the airways. The theoretical part is devoted to social networks, their use for marketing communications and the principles of marketing communication on the social networks in the specific airlines environment. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINDLÁŘOVÁ, Lucie. \textit{Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/u5w1pi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šindlářová, Lucie. Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková