Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu – Yevgeniya Kaluzhna
Yevgeniya Kaluzhna
Master's thesis
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Building relationship with customers in Supply Chain Management
Anotácia:
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící …viacAbstract:
Application of supply chain management is still relatively recent practice, but it's importance is growing over time. Today, in the era of customer centricity, in order to become competitive firms shouldn't avoid collaboration with it's supply chain partners. Purpose of my thesis was to find out how supply chain management can contribute to building relationship with customers, who are the basis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedúci: Petr Pernica
- Oponent: Petr Jirsák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku
Manh Cuong Nguyen -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková