Deprese u dětí mladšího školního věku (8-10let) – Lucie PILLICHOVÁ
Lucie PILLICHOVÁ
Diplomová práce
Deprese u dětí mladšího školního věku (8-10let)
Children´s depression in the early school age (8-10 year)
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ověřit, zda je učitel schopen rozpoznat u dítěte mladšího školního věku projevy, které by mohly odpovídat depresivní symptomatice. Teoretická část obsahuje vývoj dítěte mladšího školního věku, popis symptomů deprese u dětí a vliv traumatu a školní zátěže na dítě. Výzkumná část zkoumá, jaké procento učitelů je schopno rozpoznat zvýšenou míru příznaků dětské deprese a její …víceAbstract:
The aim of this thesis is to verify whether the teacher is able to recognize an under school age children expressions, which could match the depressive symptoms. The theoretical part includes the development of an under school age children, description of the symptoms of depression of children and impact of school stress on the child. The research part examines what percentage of teachers are able …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PILLICHOVÁ, Lucie. Deprese u dětí mladšího školního věku (8-10let). Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ