Zařazení ICT do výuky na odborné škole – Mgr. Jaroslav SOLAŘ
Mgr. Jaroslav SOLAŘ
Bakalářská práce
Zařazení ICT do výuky na odborné škole
ICT in Education at Vocational School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přechodem vybraného oboru odborné školy z původních osnov na školní vzdělávací plán a tím i nutností zavedení ICT do výuky. V práci navržená osnova vzdělávání ICT vychází z RVP a je určena pro žáky se speciálními potřebami vzdělávání a tím je kladen důraz na názornost a využití zlatého pravidla J. A. Komenského. Praktická část bakalářské práce se zabývá navržením a tvorbou …víceAbstract:
Bachelor work deals with transformation of the choice subject of Vocational school from the original programmes to the School educational programme thereby the necessity to institute ICT (Information and communication technologies) into the schooling too. There is projected Programme of education ICT in the bachelor work and it comes from GEP (General educational programme). The education is specified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: Doc. RNDr. Jana Kapounová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOLAŘ, Jaroslav. Zařazení ICT do výuky na odborné škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA