VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU – BcA. Petra DOROTÍKOVÁ
BcA. Petra DOROTÍKOVÁ
Master's thesis
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Jednotný vizuální styl firmy Vest
VISUAL IDENTITY OF AN EXISTING SUBJECT
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vizuální identity existujícího subjektu. Vybrané téma je "Jednotný vizuální styl firmy Vest". Jedná o zlínskou rodinnou firmu, která vyrábí a distribuuje trvanlivé slané pečivo. Jednotlivé komponenty vizuální identity jsou tvořeny novým logem a jednotným vizuálním stylem společnosti s novým obalovým designem produktů. Pro všechny prvky vizuálního stylu bylo …moreAbstract:
This thesis deals with the visual identity of an existing subject. The selected topic is corporate identity of the company Vest. It is a family company from Zlin that manufactures and distributes salt bakery products. Individual components of the corporate identity are formed by a new logo and visual identity of the company with a new packaging design of products. A black color scheme was chosen for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. MgA. Kristýna Fišerová, Prof. Ing. arch. Zdeněk Ziegler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOROTÍKOVÁ, Petra. VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU. Plzeň, 2015. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Design / Illustration and Graphic Design, specialization Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová