Evaluace učebnic přírodovědy pro 1. stupeň základní školy z pohledu mezipředmětových vztahů – Michaela Lánová
Michaela Lánová
Master's thesis
Evaluace učebnic přírodovědy pro 1. stupeň základní školy z pohledu mezipředmětových vztahů
Evaluation of science textbooks for primary school from the point of view of intersubjects relationships
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení učebnic přírodovědy určených pro první stupeň základní školy z hlediska mezipředmětových vztahů, konkrétně na dvě učeb-nice, které jsou využívány ve čtvrtém ročníku. Cílem je analyzovat, jak tyto učebnice integrují obsahy a principy přírodovědné výuky s jinými vzdělávacími oblastmi, jako jsou matematika, český jazyk, pracovní činnosti, výtvarná výchova, hudební …viacAbstract:
The thesis focuses on evaluating science textbooks designed for the first stage of primary school in terms of interdisciplinary relationships, specifically focusing on two textbooks used in the fourth grade. The aim is to analyze how these textbooks integrate the content and principles of science education with other educational areas such as mathematics, Czech language, practical activities, visual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Petr Anděl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÁNOVÁ, Michaela. \textit{Evaluace učebnic přírodovědy pro 1. stupeň základní školy z pohledu mezipředmětových vztahů}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/u6nt43/.
Jak správně citovat práci
Lánová, Michaela. Evaluace učebnic přírodovědy pro 1. stupeň základní školy z pohledu mezipředmětových vztahů. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Primary School Education / Primary School Education
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Pojetí počátečního čtení a psaní v učebnicích nakladatelství Nová škola, Didaktis a Fraus
Lenka HOFFMANNOVÁ -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Analýza RVP GV z pohledu vnitropředmětových vazeb ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace
Alžběta BACHUROVÁ -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
25. 6. 2024