David Horák

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybrané společnosti

Online Marketing Communication of a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací vybrané společnosti a jejím cílem je navrhnout plán online marketingové komunikace pro tuto firmu. Návrh plánu je tvořen konkrétními doporučeními, která by měla zlepšit povědomí o firmě, přinést nové zákazníky a podpořit loajalitu stávajících zákazníků. Návrh je založen na aktuálních trendech v oblasti online marketingu a příkladech dobré praxe …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the online marketing communication of a selected company and its goal is to propose a plan of marketing communication for this company. The proposal of the plan constitutes of specific recommendations, that should raise awareness of the company, attract new customers and support the loyalty of present customers. The proposal is based on current trends in the field of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
  • Oponent: Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod