Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností – Mgr. Petra Baranová
Mgr. Petra Baranová
Rigorózní práce
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Conditions and factors influencing the educational process and fulfilment of the potential of twice-exceptional students
Anotace:
Rigorózní práce se zabývá problematikou faktorů a podmínek, které ovlivňují vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností. Práce je členěna do tří teoretických a dvou empirických kapitol. První kapitola vymezuje základní teoretická a terminologická východiska, pojednává o inkluzivním vzdělávání v mezinárodním kontextu a zaměřuje se na současné trendy ve vzdělávání v Českém prostředí …víceAbstract:
The presented rigorous thesis deals with the issue of conditions and factors that influence the educational process and fulfilment of the potential of twice-exceptional students with combination of intellectual giftedness and specific learning disabilities. Rigorous thesis consists of three theoretical and two empirical chapters. In the first chapter, theoretical and terminological bases related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2rr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 11. 2022
- Oponent: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D., doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková