Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlého občerstvení – Jiří Bujnoch
Jiří Bujnoch
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlého občerstvení
Analysis of Consumer Behaviour on the Fast Food Market
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou situaci, ve které se nachází konkrétní restaurace rychlého občerstvení, zjistit, jak se na produkty dívají zákazníci, jak se projevuje jejich spotřebitelské chování a najít taková doporučení a nástroje marketingového mixu, aby bylo dosaženo vyšší spokojenosti stávajících zákazníků, aby byli získání noví a aby tak bylo dosaženo vyšších tržeb společnosti …moreAbstract:
Objective of the bachelor thesis was to analyze the current situation in which there is a specific fast food restaurant, determine how customers see the products, as manifested their consumer behavior and find those recommendations and tools of marketing mix to achieve higher satisfaction of existing customers to attract new and in order to achieve higher revenues. For the purpose of analyzing the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/100909
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2013
- Supervisor: Jana Ostrožná
- Reader: Šárka Velčovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUJNOCH, Jiří. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlého občerstvení}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/u7klmv/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková