Ondřej KVAČKAJ
Bachelor's thesis
Komunikační mix konkrétní společnosti
Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Komunikační mix společnosti Heineken Česká republika, a. s." je analýza současného stavu komunikačního mixu vybrané společnosti a návrh na jeho zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. První, teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: komunikačního mix, jeho nástrojů a vysvětlením analýzy SWOT a analýzy PEST. Úvod praktické části obsahuje komunikační …moreAbstract:
The work "Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s." is an analysis of the current state of the communication mix selected company and to its improvement. The thesis is divided into two main parts. The first, theoretical part deals with the explanation of concepts: communication mix, its tools and explanations SWOT analysis and PEST analysis. Introduction of the practical part contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KVAČKAJ, Ondřej. \textit{Komunikační mix konkrétní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/u7rnbl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KVAČKAJ, Ondřej. Komunikační mix konkrétní společnosti. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc