Komunikační mix konkrétní společnosti – Ondřej KVAČKAJ
Ondřej KVAČKAJ
Bachelor's thesis
Komunikační mix konkrétní společnosti
Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Komunikační mix společnosti Heineken Česká republika, a. s." je analýza současného stavu komunikačního mixu vybrané společnosti a návrh na jeho zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. První, teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: komunikačního mix, jeho nástrojů a vysvětlením analýzy SWOT a analýzy PEST. Úvod praktické části obsahuje komunikační …viacAbstract:
The work "Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s." is an analysis of the current state of the communication mix selected company and to its improvement. The thesis is divided into two main parts. The first, theoretical part deals with the explanation of concepts: communication mix, its tools and explanations SWOT analysis and PEST analysis. Introduction of the practical part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVAČKAJ, Ondřej. \textit{Komunikační mix konkrétní společnosti}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7rnbl/.
Jak správně citovat práci
KVAČKAJ, Ondřej. Komunikační mix konkrétní společnosti. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická