Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje) – Bc. Lucie Veselá
Bc. Lucie Veselá
Bakalářská práce
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Language analysis of advertisements in Croatian and Czech (based on beverage advertisements)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou reklam na sociálních sítích, a to ve srovnání českého a chorvatského prostředí, zaměřenou na reklamu na nápoje. Práce se věnuje textové lingvistice, diskurzu a jeho analýze, sociálním sítím (z nich především Facebooku a Instagramu), reklamě, její funkci a definici, marketingové komunikaci a jazyku reklamy. Cílem této práce je popsat jazykové prostředky …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the linguistic analysis of advertisements on social networks, comparing the Czech and Croatian environments with emphasis on bev-erage advertising. The work addresses textual linguistics, discourse and its analysis, social networks (specifically Facebook and Instagram), advertising and its definition, marketing communication and the language of advertising. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x5vgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dominika Kubišová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Jihoslovanská a balkánská studia / Chorvatština
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova