Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o. – Aneta Polášková
Aneta Polášková
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Marketing Research of Customers Satisfaction in the HORIZONT – NARE s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a obsahuje základní informace týkající se marketingového výzkumu, jako jsou jeho druhy, fáze, historie a metody. Dále zahrnuje základní informace o zákaznících a metodě týkající se spokojenosti zákazníků. Druhá část práce, která je praktická …viacAbstract:
The thesis is focused on marketing research of customer satisfaction of HORIZONT – NARE s.r.o. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains basic information relating to marketing research such as its species, phases, histories and methods. It also includes basic customer information and customer satisfaction methods. The second part of the thesis, which is practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: Eva Švecová
- Oponent: Kristýna Pustějovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁŠKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7ua1a/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMaster programme / odbor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková