Podmienky financovania MSP v bankovom sektore SR – Tomáš Ziman
Tomáš Ziman
Bachelor's thesis
Podmienky financovania MSP v bankovom sektore SR
Financing conditions of smes in the banking sector in Slovakia
Abstract:
This bachelor thesis deals with the financing conditions of SMEs in the bank sectorof the Slovak Republic. The thesis consist of three main parts. The first chapter focuses on financing options for small and medium-sized businesses to their definition, typology, advantages and disadvantages of SMEs, the barriers to SME development as well as bank loans, their importance, advantages and disadvantages …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá podmienkami financovania malého a stredného podnikania v bankovom sektore Slovenskej republiky. Práca pozostáva z troch hlavných častí. Prvá kapitola je zameraná na možnosti financovania malých a stredných podnikov, ich vymedzenie, typológiu, výhody a nevýhody MSP, bariéry rozvoja MSP ako aj na bankové úvery, ich význam, výhody a nevýhody. Zároveň analyzuje klasifikáciu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h283c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Hussam Musa, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík