Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků – Bc. Miroslava Solárová
Bc. Miroslava Solárová
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
The Marketing Management Project for the ABC Company Focused on Increasing the Customer Loyalty
Anotace:
Rostoucí konkurence, na neustále se vyvíjejících trzích, motivuje firmy k tvorbě dlouhodo-bého a profitabilního vztahu se svými zákazníky. Zákaznická loajalita se tak stává jedním z nejvíce diskutovaných témat jak v obchodní, tak i v akademické sféře. Většina akademi-ků se shoduje, že klíčem k vytvoření zákaznické loajality je způsob, jakým společnost jedná se svými zákazníky. Stále častěji se tedy …víceAbstract:
The growing competition in continuously developing markets motivates the number of providers to create a long-term and profitable relationship with their customers. Custo-mer loyalty thus became one of the most discussed topics at both, the academic and practi-cal sphere. Most of the academicians agreed that the way in which companies are dealing with their customers is the key feature for the creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOLÁROVÁ, Miroslava. \textit{Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u82fc3/.
Jak správně citovat práci
Solárová, Miroslava. Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová