Bc. Milan Kupsa

Bakalářská práce

Reklama a ochrana osobnosti

Advertising and the Protection of Personality
Anotace:
Bakalářská práce bude zaměřena na vymezení pojmu reklama. Po vymezení tohoto pojmu se následně bude zabývat vztahu reklamy k ochraně osobnosti jak fyzické osoby, tak i právnické osoby. V práci bude užito také množství příkladů z praxe a české judikatury.
Abstract:
Thesis will be focused on the definition of advertising. After the definition of this concept is subsequently will deal with respect to the protection of personality as advertisement individuals and legal persons. Work will also be used, the quantity of practice examples and case-law.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta