Bc. Milan Kupsa

Bachelor's thesis

Reklama a ochrana osobnosti

Advertising and the Protection of Personality
Abstract:
Bakalářská práce bude zaměřena na vymezení pojmu reklama. Po vymezení tohoto pojmu se následně bude zabývat vztahu reklamy k ochraně osobnosti jak fyzické osoby, tak i právnické osoby. V práci bude užito také množství příkladů z praxe a české judikatury.
Abstract:
Thesis will be focused on the definition of advertising. After the definition of this concept is subsequently will deal with respect to the protection of personality as advertisement individuals and legal persons. Work will also be used, the quantity of practice examples and case-law.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2010
  • Supervisor: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakulta