Bc. Milan Kupsa
Bakalářská práce
Reklama a ochrana osobnosti
Advertising and the Protection of Personality
Anotace:
Bakalářská práce bude zaměřena na vymezení pojmu reklama. Po vymezení tohoto pojmu se následně bude zabývat vztahu reklamy k ochraně osobnosti jak fyzické osoby, tak i právnické osoby. V práci bude užito také množství příkladů z praxe a české judikatury.Abstract:
Thesis will be focused on the definition of advertising. After the definition of this concept is subsequently will deal with respect to the protection of personality as advertisement individuals and legal persons. Work will also be used, the quantity of practice examples and case-law.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xke6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Soukromoprávní ochrana právní osobnosti právnické osoby
Marek Boháček -
Občanskoprávní ochrana právní osobnosti právnické osoby
Vlasta Šedivá -
Ochrana osobnosti v reklamě
Lenka Procházková -
Zveřejňování informací o obětech trestné činnosti po novele „náhubkového“ zákona: Ochrana osobnosti a svoboda projevu
Iva Břízová -
Ochrana osobnosti ve vybraných oblastech při poskytování zdravotní péče
Sára Brabencová -
Ochrana "osobnosti" právnické osoby
Štěpán Poláš -
Ochrana osobnosti v mezinárodním právu soukromém
Jana Cvetlerová -
Ochrana osobnosti a nemajetková újma v české judikatuře
Monika Tobolová