Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave – Emily Gabriela Weston
Emily Gabriela Weston
Bachelor's thesis
Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave
A proposal to improve the My Wave e-shop marketing communications
Abstract:
Primárním cílem této bakalářské práce je poskytnout návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění marketingové komunikace e-shopu My Wave. Teoretická část je zaměřena na základní vymezení pojmů vztahujících se k tématu bakalářské práce – marketingová komunikace, online a offline komunikační mix, nástroje marketingové komunikace a e-shopy. V metodice výzkumu jsou vysvětleny použité analýzy a stanoveny …moreAbstract:
The primary objective of this bachelor thesis is to provide suggestions and recommendations for improving the marketing communication of the My Wave e-shop. The theoretical part is focused on the basic definition of terms relating to the topic of the thesis - marketing communication, e-shops, online and offline communication mix, and marketing communication tools. The research methodology explains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89148
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko