Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave – Emily Gabriela Weston
Emily Gabriela Weston
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave
A proposal to improve the My Wave e-shop marketing communications
Anotace:
Primárním cílem této bakalářské práce je poskytnout návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění marketingové komunikace e-shopu My Wave. Teoretická část je zaměřena na základní vymezení pojmů vztahujících se k tématu bakalářské práce – marketingová komunikace, online a offline komunikační mix, nástroje marketingové komunikace a e-shopy. V metodice výzkumu jsou vysvětleny použité analýzy a stanoveny …víceAbstract:
The primary objective of this bachelor thesis is to provide suggestions and recommendations for improving the marketing communication of the My Wave e-shop. The theoretical part is focused on the basic definition of terms relating to the topic of the thesis - marketing communication, e-shops, online and offline communication mix, and marketing communication tools. The research methodology explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko