Barbora Rychnová

Diplomová práce

Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času

Possibilities of marketing orientation on self-education market within leisure time
Anotace:
Cílem diplomové práce je odkrytí osobních diferencí mezi lidmi na trhu sebevzdělávání, přičemž zjistit faktory, které tyto lidi ovlivňují při výběru služeb a na základě těchto skutečností navrhnout marketingovou orientaci pro společnosti působící na těchto trzích. První část práce se věnuje teoretickým vymezením jednotlivých pojmů souvisejících s problematikou volného času, volnočasových aktivit a …více
Abstract:
The aim of the thesis is uncovering personal differences between people on the self-education market and to find out the factors that influence these people when chosing services. First part of my work is focused on theoretical specifications of particular terms connected to the topic of leisure time, leisure activities and further education. In second, analytical part of the thesis, you may find an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75464