Marketingové principy řízení moderní obchodní firmy NAIFL – Ing. Olga Igoshina
Ing. Olga Igoshina
Diplomová práce
Marketingové principy řízení moderní obchodní firmy NAIFL
Marketing principles in modern trading companies NAIFL
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze tří částí. První teoretická část popisuje, jak za pomoci marketingového řízení může moderní firma dosahovat stanovených cílů. V následující aplikační části je proveden výzkum marketingového prostředí a analýza marketingových aktivit podniku. Poté, na základě získaných dat, jsou stanoveny marketingové cíle a doporučeny konkrétní formy marketingové komunikace pro dosažení …víceAbstract:
The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part describes how the marketing management can help the modern company to achieve the intended goals. The goal of this work is to evaluate the effectiveness of management in the firm called NAIFL and producing the tools, that would lead to the improvement of its marketing position. That’s why in the practical part the marketing environment …víceKlíčová slova
Marketingové řízení Marketingový mix Merchandising Nákupní atmosféra Reklama Marketingová komunikace PEST analýza Porterův model SWOT analýza Segmentace Marketingové cíle Marketingová strategie Marketingový controlling. Marketing Management Marketing mix Shopping atmosphere Advertising Marketing communication PEST analysis Porter's model SWOT analysis Segmentation Marketing goals Marketing strategy Marketing controlling.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/momz3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Martin Kubis -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu