Marketingová komunikace neziskové organizace – Bc. Dominika Carbolová
Bc. Dominika Carbolová
Master's thesis
Marketingová komunikace neziskové organizace
Marketing communication of a non-profit organization
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné aktivity neziskové organizace v oblasti marketingové komunikace a posléze navrhnout komplexní marketingovou komunikační strategii. Diplomová práce bude vycházet z dostupných teoretických zdrojů o marketingové komunikaci v neziskovém sektoru. Dále bude charakterizovat zkoumaný subjekt. V diplomové práci bude realizováno primární marketingové šetření s využitím …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current activities of a non-profit organization in the field of marketing communication and then to propose a comprehensive marketing communication strategy. The thesis will be based on available theoretical sources on marketing communication in the non-profit sector. Furthermore, it will characterize the researched entity. The thesis will conduct a primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/u2pfx/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Marková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CARBOLOVÁ, Dominika. \textit{Marketingová komunikace neziskové organizace}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/u8qhih/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová