Online propagace České republiky jako turistické destinace – Linda Jedlinská
Linda Jedlinská
Bachelor's thesis
Online propagace České republiky jako turistické destinace
Online Promotion of the Czech Republic as a Tourist Destination
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza online propagace České republiky jako turistické destinace pod vedením agentury CzechTourism. První kapitola teoretické části práce je věnována online marketingu, jeho odlišnostem od klasického marketingu a online marketingovému mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu, jeho specifika a taktický marketing destinace. Praktická část se zabývá …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the online promotion of Czech Republic as a tourist destination under the leadership of the CzechTourism agency. The first chapter of the theoretical part is dedicated to online marketing, its differences from offline marketing and online marketing mix. The second chapter focuses on marketing in tourism, its specifics and tactical destination marketing. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jedlinská, Linda. Online propagace České republiky jako turistické destinace. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights