Gedeon Drapák
Bachelor's thesis
Tik Tok a krátká videa v moderním marketingu
TikTok and short videos in modern marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku sociální sítě TikTok a jak TikTok a krátká videa mění moderní marketing. V práci je popsána historie sociálních sítí, současné trendy relevantní pro sociální síť TikTok, vývoj formátu videí v marketingu a vliv TikToku a trendu krátkých videí na moderní marketing. Součástí práce jsou rozhovory s lidmi pracujícími v marketingu na sociálních sítích Značná …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of the social network site TikTok and how TikTok and short videos have changed modern marketing. The thesis describes the history of social network sites, current trends in the social network site TikTok, how the video formats in marketing are evolving, and how TikTok has changed the trend of short videos in modern marketing. The work also includes interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Reader: Michal Vrtiška, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová