Tik Tok a krátká videa v moderním marketingu – Gedeon Drapák
Gedeon Drapák
Bakalářská práce
Tik Tok a krátká videa v moderním marketingu
TikTok and short videos in modern marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku sociální sítě TikTok a jak TikTok a krátká videa mění moderní marketing. V práci je popsána historie sociálních sítí, současné trendy relevantní pro sociální síť TikTok, vývoj formátu videí v marketingu a vliv TikToku a trendu krátkých videí na moderní marketing. Součástí práce jsou rozhovory s lidmi pracujícími v marketingu na sociálních sítích Značná …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of the social network site TikTok and how TikTok and short videos have changed modern marketing. The thesis describes the history of social network sites, current trends in the social network site TikTok, how the video formats in marketing are evolving, and how TikTok has changed the trend of short videos in modern marketing. The work also includes interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Oponent: Michal Vrtiška, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová