Guerilla marketing - analysis of a practical example – Mgr. Magda Zaoralová
Mgr. Magda Zaoralová
Bachelor's thesis
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Guerrilla marketing: analysis of a practical example“ je guerrilla marketing jako relativně mladá a netradiční forma marketingu, která využívá především nápaditosti, kreativity, momentu překvapení. Tato forma marketingu není vhodná pouze pro komerční sektor, ale může být využita například i ve vládních kampaních. V praktické části se práce zabývá nedávno zavedenými obrázkovými …viacAbstract:
The goal of this thesis „Guerrilla marketing: analysis of a practical example“, assesses guerrilla marketing as relatively young and unconventional form of marketing, that makes use of originality, creativity and a moment of surprise. This form of marketing is useful not only for commercial use, but can be utilized in government campaigns as well. Practical part focuses on recently introduced pictorial …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lek6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Anida Krajina
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza protikuřáckých kampaní
Tereza Nejezchlebová -
Analýza účinnosti kampaní proti kouření
Miroslava Čejková -
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová