Jan Pavel

Master's thesis

Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu

Customer Intelligence in e-shop
Abstract:
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám …more
Abstract:
Studies are focused on methods for better recognition of internet shop customers. General this method is called Customer Intelligence. It contains means of increase of customers valuation for a society. It is based on exploitation of accumulated data about customer which helps to get necessary information. A main target of Studies is to create system of Customer Intelligence addapted to society needs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Miloš Maryška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31706