Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s. – Lucie Hromasová
Lucie Hromasová
Master's thesis
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Analysis of corporate identity company NIOSPORT agency, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní …moreAbstract:
Master thesis focuses on issues of corporate identity of advertising agency NIOSPORT agency, a.s. The aim of this thesis is to analyze corporate identity of company NIOSPORT agency, a.s. In the theoretical part is explained what is a corporate identity, which elements are included and why it is so important for companies. Then there is a definition of an image with an emphasis on its distinction from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34308
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2013
- Supervisor: Eva Jarošová
- Reader: Eva Kašparová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Radim Havlišta -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová