Marketingové komunikace projektu Mixer 2014 – Zuzana Navrátilová
Zuzana Navrátilová
Bakalářská práce
Marketingové komunikace projektu Mixer 2014
Marketing Communication of the Project Mixer 2014
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi letošního ročníku multimediálního festivalu Mixer. Teoretická část charakterizuje oblast kultury se zaměřením na festivaly a jejich marketingový a komunikační mix, dále specifikuje metody marketingového výzkumu. Praktická část popisuje projekt Mixer a jeho konkrétní marketingový a komunikační mix, které srovnává se dvěma konkurenčními projekty …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of this year's multimedia festival Mixer. The theoretical part characterizes the cultural area with the focus on festivals and their marketing mix and communication mix, furthermore, it specifies the methods of the marketing research. The practical part describes the Mixer project and its specific marketing and communication mix which are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Navrátilová, Zuzana. Marketingové komunikace projektu Mixer 2014. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival
Miloš Kubelka -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov