Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival – Miloš Kubelka
Miloš Kubelka
Bakalářská práce
Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival
Preparation and realisation of a project: cultural music festival
Anotace:
Tato bakalářská práce nese název "Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival". Cílem této práce je přiblížit čtenáři problematiku hudební scény na úrovni kulturních festivalů a sestavit pro čtenáře obsáhlý návod jak postupovat při organizaci a managementu podobné akce. Bakalářská práce představuje a probírá jednotlivé fáze projektu od počáteční podnikatelské vize a základního rozpočtu …víceAbstract:
This bachelor's thesis is called "Preparation and realisation of a project: cultural music festival". The aim of this work is to analyse the issue of cultural music festivals and to compile extensive manual of how to organize and manage similar projects. This paper presents and defines different parts of the project such as initial business vision, budget, marketing, human resource management and evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Miroslav Špaček
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65994
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparative analysis of business environment conditions for small and medium-sized enterprises within V4 countries
Slavomír Bača -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
Analysis of the US Business Environment
Gina Cook -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková