Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims – Bc. Karolína Sobotková
Bc. Karolína Sobotková
Diplomová práce
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims
Business plan in gastronomy section - case study Motorest Wims
Anotace:
Cílem práce je vypracovat reálný podnikatelský záměr na provozování bistra po jeho částečné rekonstrukci ve Studenci u Náměště nad Oslavou v Kraji Vysočina. Navrhovaný podnikatelský záměr bude v budoucnu použit pro reálné provozování bistra. Podnikatelský záměr vychází ze skutečnosti, že v dané lokalitě se zařízení tohoto typu nevyskytuje, respektive existuje pouze jedno se specializací na pokrmy vyrobené …víceAbstract:
The aim is to develop real business plan to operate bistro after its partial reconstruction in Studenec, close to city Náměšť nad Oslavou, Vysočina Region. Proposed business plan will be used for real operation of bistro in near future. The business plan is based on the fact that there is no facility of this type in this lokality or there is only one specializing in dishes made from venison. The author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14338/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOBOTKOVÁ, Karolína. \textit{Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ua4x4r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková -
Ojedinělý gastronomický koncept
Klára Marešová -
Vytvoření gastronomického konceptu „Food Truck“
Tereza Šašková -
Ojedinělý gastronomický koncept
Jaroslava Gopaul -
Využití franchisingu při zavádění nového gastronomického konceptu
Karel Řezníček -
Návrh gastronomického konceptu v Praze
Iva Burgetová -
Gastronomický koncept zaměřený na rozšíření nabídky služeb.
Petr Müller -
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková