OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY – Lukáš Duben
Lukáš Duben
Bachelor's thesis
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Personal brand and its importance at the beginning of a professional career
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou osobního brandu a jeho významem na začátku profesní kariéry. V teoretické rovině vymezuje pojem značka, na jehož základě dále analyzuje osobní brand včetně jeho jednotlivých prvků spolu s charakteristikou osobního brandingu a komunikačního mixu ve vztahu k osobnímu brandu. Tyto poznatky jsou dále implementovány a využívány v praktické rovině této práce …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of personal brand and its importance at the beginning of a professional career. On a theoretical level this thesis defines the term "brand", and based on this definition further analyzes a personal brand, including its individual elements, together with the characteristics of personal branding and communication mix in relation to personal brand. These findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50620
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: David Říha
- Reader: Katarina Emma Schapiro
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha