Bc. Natálie Kamarádová

Bachelor's thesis

Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu

Proposal of effective marketing mix for the selected company
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje stávající marketingový mix vybraného podniku, kterým je firma Anecoop Praha. Na základě výsledků vyplývajících z porovnání firmy Anecoop Praha s dvěma konkurenty a zpracované SWOT analýzy, obsahuje práce návrh marketingového mixu pro sledovaný podnik, který je zaměřen především na rozšíření sortimentu, rozšíření podnikání o další činnosti, zlepšení distribuce a aktivní využití …more
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the current marketing mix of a selected company, which is the company Anecoop Praha. Based on the results of the comparison of Anecoop Praha with two competitors and SWOT analysis, the bachelor thesis contains a proposal for a marketing mix for the company, which is focused on expanding the range, expanding the business with other activities, improving distribution and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.