Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu – Bc. Natálie Kamarádová
Bc. Natálie Kamarádová
Bachelor's thesis
Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu
Proposal of effective marketing mix for the selected company
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje stávající marketingový mix vybraného podniku, kterým je firma Anecoop Praha. Na základě výsledků vyplývajících z porovnání firmy Anecoop Praha s dvěma konkurenty a zpracované SWOT analýzy, obsahuje práce návrh marketingového mixu pro sledovaný podnik, který je zaměřen především na rozšíření sortimentu, rozšíření podnikání o další činnosti, zlepšení distribuce a aktivní využití …moreAbstract:
The bachelor thesis analyzes the current marketing mix of a selected company, which is the company Anecoop Praha. Based on the results of the comparison of Anecoop Praha with two competitors and SWOT analysis, the bachelor thesis contains a proposal for a marketing mix for the company, which is focused on expanding the range, expanding the business with other activities, improving distribution and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ft7x9/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMARÁDOVÁ, Natálie. \textit{Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uag46a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková