Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu – Bc. Natálie Kamarádová
Bc. Natálie Kamarádová
Bakalářská práce
Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu
Proposal of effective marketing mix for the selected company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje stávající marketingový mix vybraného podniku, kterým je firma Anecoop Praha. Na základě výsledků vyplývajících z porovnání firmy Anecoop Praha s dvěma konkurenty a zpracované SWOT analýzy, obsahuje práce návrh marketingového mixu pro sledovaný podnik, který je zaměřen především na rozšíření sortimentu, rozšíření podnikání o další činnosti, zlepšení distribuce a aktivní využití …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the current marketing mix of a selected company, which is the company Anecoop Praha. Based on the results of the comparison of Anecoop Praha with two competitors and SWOT analysis, the bachelor thesis contains a proposal for a marketing mix for the company, which is focused on expanding the range, expanding the business with other activities, improving distribution and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ft7x9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková