Moderní organizační formy a jejich navržení pro MSP – Mgr. Vladimír Hons
Mgr. Vladimír Hons
Master's thesis
Moderní organizační formy a jejich navržení pro MSP
Modern Organizational Forms And Their Design For The MSP
Anotácia:
Diplomová práce na téma Moderní organizační formy a jejich navržení pro MSP se zabývá problematikou vhodné volby moderní organizační formy pro konkrétní korporaci. Téma diplomové práce jsem zvolil především z důvodu aktuálnosti potřeby navržení vhodné organizační formy pro konkrétní korporaci v souvislosti s jejím budoucím úspěšným rozvojem na českém i evropském trhu. První část diplomové práce je …viacAbstract:
The thesis on Modern organization forms and their design for SMEs deals with appropriate choice of organizational form for a particular corporation. I chose this topic mainly based on the actual need to design appropriate organization form for the particular corporation to emphasis its successful future on Czech and on European markets.The fist part of this thesis is focused on theoretical background …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fh58g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík