Bc. Michaela Rybková
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace na sociálních sítích, zejména pak na influencer marketing a právo a etiku v této oblasti. Jejím cílem je zhodnotit chování uživatelů na sociálních sítích, které firmy bez zkušeností s marketingovou komunikací v online prostředí budou moci aplikovat při svém rozhodování v rámci svých marketingových strategií, zejména v oblasti influencer …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of marketing communication on social networks, especially on influencer marketing and law and ethics in this area. Its objective is to evaluate the behavior of users on social networks, which companies without experience with online marketing communication will be able to apply in their decision-making in their marketing strategies, especially in influencer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Místo a úloha etiky v práci a rozhodování manažerů v organizacích státní správy a samosprávy
Štěpánka Pitlounová -
Dlouhodobá zdravotně sociální péče v domácím prostředí jako veřejný zájem a pilíř péče o seniory v České republice
Jana Roubalová -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska -
Morálka a etika v prózách Varlama Šalamova
Patrik Orth -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Etika v podnikání a její uplatňování v oblasti hotelnictví
Andrea Bušeková -
Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově
Kateřina SMOLKOVÁ -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights