Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s. – Daniel MESÁROŠ
Daniel MESÁROŠ
Bakalářská práce
Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.
Innovation of the marketing mix at the Mercedes Milan Král Company
Anotace:
Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické …víceAbstract:
The basics of thesis is innovation of marketing mix of the selected subject, which specializes in car sales and sevice. The company is called Mercedes-Benz Milan Král a. s. and its official authorized dealer of a brand Mercedes-Benz. The first part explaining the basic terms related to the marketing mix or an ino-vations that are used in the practical part. The theoretical part was followed by a practi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MESÁROŠ, Daniel. \textit{Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/uaq5rk/.
Jak správně citovat práci
MESÁROŠ, Daniel. Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
Michaela Musilová -
Teritoriální segmentace potenciálu plnících stanic CNG ve vybraném regionu
Marek Tkaczik -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva