Jana Bouberlová

Master's thesis

Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu

Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2008
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Diana ¨Mašlarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6105