Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s. – Bc. Kristýna Sirníková
Bc. Kristýna Sirníková
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Marketing Communication of ZFP GROUP, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci společnosti ZFP GROUP, a.s. a vytvoření návrhů pro její zlepšení. Teoretická část práce se zabývá popisem marketingové komunikace dle odborné literatury. Praktická část je věnována představení společnosti a na základě sekundárních dat jsou posouzeny prvky marketingového mixu i nástroje marketingové komunikace. Pro získání primárních …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the company ZFP GROUP, a.s. and to propose suggestions for its improvement. The theoretical part of the work deals with the description of marketing communication according to professional literature. The practical part is devoted to introducing the company and based on secondary data, elements of the marketing mix and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/lp9hz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karolína Slabová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová