Certifikace FSC jako konkurenční výhoda – Marie Ludačková Gavroňová, BBus
Marie Ludačková Gavroňová, BBus
Master's thesis
Certifikace FSC jako konkurenční výhoda
FSC Certification as a Competitive Advantage
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Certifikát FSC jako konkurenční výhoda se zabývá vyhodnocením otázky, zda je certifikace výrobků certifikátem FSC pro firmu přínosem, a zda zavedení certifikace bude mít pozitivní vliv na firemní normy a standardy. V teoretické části této práce jsou definovány základní pojmy týkající se dané problematiky. Podrobně je popsán proces certifikace, spolu se základními pojmy …moreAbstract:
This thesis titled “FSC certificate as competitive advantage” evaluates whether FSC certification of products is beneficial to the company and whether the certification will have a positive impact on the company’s standards and norms. In the theoretical part of the thesis, the basic terms concerning the issue in question are defined. The certification process is described in detail, together with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUDAČKOVÁ GAVROŇOVÁ, Marie. \textit{Certifikace FSC jako konkurenční výhoda}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uaxr2f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Sez. Ústí - Tábor
Theses on a related topic
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Event management vybrané akce
Vanessa OBERBERGEROVÁ -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
MARKETINGOVÝ MANAGEMENT VYBRANÝCH KATEGORIÍ UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ V DANÉM REGIONU
Elena Minkina -
Management sportovního klubu
Tomáš Pikl -
Marketing-management divadla Josefa Kajetála Tyla v Plzni
Anežka Kordová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights