Lucie Lánská

Diplomová práce

Pochopení nonsensového textu v závislosti na motivaci dítěte mladšího školního věku

Comprehension of nonsense text depending up motivating young learners
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám nonsensovou literaturou z hlediska historického i didaktického. Zaměřuji se především na nalezení možností využití nonsensových textů z různých hledisek pro žáky mladšího školního věku. Práce obsahuje také základní přehled českých i světových autorů včetně jejich biografie a základní charakteristiky. Blíže jsem se pak věnovala také významu těchto textů na psychologický …více
Abstract:
In this thesis have been dealing with nonsensical literature of historical and didactic. My focus is primarily on the possibility of using finding nonsense texts from different perspectives for school age pupils. The work also includes a basic overview of Czech and foreign authors, including their biographies and basic characteristics Closer I then gave the meaning of these texts on the psychological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Jana Bednářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lánská, Lucie. Pochopení nonsensového textu v závislosti na motivaci dítěte mladšího školního věku. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy