Bc. David Vondra

Master's thesis

Marketingová komunikace MMA v České republice

MMA Marketing Communication in the Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce reflektuje neustále se zvyšující popularitu smíšených bojových umění (MMA) v České republice. Jejím hlavním cílem je zjistit, jakým způsobem popularizují čeští zápasníci tuzemskou MMA scénu a jaké komunikační kanály k tomu využívají. K dosažení tohoto cíle je v této práci využíváno několik výzkumných metod - polostrukturované rozhovory s českými zápasníky, polostrukturované rozhovory …more
Abstract:
This thesis reflects on the ever-increasing popularity of mixed martial arts (MMA) in the Czech Republic. The aim of this thesis is to examine, how Czech fighters popularize the domestic MMA scene and what type of communication channels they use for this purpose. Several research methods have been used to support to the thesis´s aim, such as semi-structured interviews with Czech fighters, semi-structured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vondra, David. Marketingová komunikace MMA v České republice. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe