Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě – Bc. Eva Čápová
Bc. Eva Čápová
Diplomová práce
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových procesů ve vybraném výrobním podniku a následně pro něj vytvořit procesní mapu marketingového řízení. V teoretické části práce je provedena rozsáhlá literární rešerše s ohledem na aktuálnost odborných článků. Pro splnění cíle práce a zodpovězení výzkumných otázek byly využity metody jako polostrukturovaný rozhovor …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyze and evaluate the current state of marketing processes in the selected production company and then create a process map of marketing management for it. In the theoretical part of the thesis, an extensive literature search is carried out with regard to the topicality of professional articles. Methods such as semi-structured interview, observation, content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zcxr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová