Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie. – Luciána Čvirková
Luciána Čvirková
Bakalářská práce
Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.
Určení a implementace archetypální identity značky Alizé do marketingové strategie a komunikace
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na poznání archetypální identity značky Alizé. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů zabývajících se značkou, brandingem, marketingovou strategií a teorie archetypů. V analytické části je provedena analýza současného stavu značky na základě hloubkového rozhovoru s jejími zástupci. Ten byl proveden s cílem zhodnotit její konkurenci, zákazíky a současnou …víceAbstract:
This bachelor thesis is focuses on the knowledge of the archetypal identity of the Alizé brand. The theoretical part contains definitions of basic terms regarding brand, branding, marketing strategy and archetype theory. In the analytical part, an analysis of the current state of the brand is carried out based on an in-depth interview with its representatives. It was carried out in order to evaluate …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na poznanie archetypálnej identity značky Alizé. Teoretická časť obsahuje definície základných pojmov zaoberajúcich sa značkou, brandingom, marketingovou stratégiou a teórie archetypov. V analytickej časti je prevedená analýza súčasného stavu značky na základe hĺbkového rozhovoru s jej zástupcami. Ten bol prevedený s cieľom zhodnotiť jej konkurenciu, zákazíkov a súčasnú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
- Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČVIRKOVÁ, Luciána. \textit{Určenie a~implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a~komunikácie.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ubgvyo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Schulzovské aluze v románu Davida Grossmana Viz LÁSKA
Hana Nela PALKOVÁ -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
The Communication concept of the brand Bomma
Eva Kozarová -
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Jiří Kratochvíl -
Repositioning of the Brand Frisco
Nikola Klimešová -
Společenská odpovědnost podniku a jeho konkurenceschopnost
Mark Flieher -
Customers Classification using Recency Frequency, Monetary value (RFM), and K-means clustering algorithm
Mark Azietaku -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant