Ing. Pavlína Valentová

Bakalářská práce

Sociální funkce marketingové komunikace

The Social Funcions To The Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje a podrobně rozebírá obsah a cíle marketingové komunikace. Vymezuje význam pojmů „sociální“ a „sociální funkce“. Popisuje sociální skupiny, strukturu společnosti a sociální jevy. Práce se dále zaměřuje na to, jaké může mít marketingová komunikace dopady na společnost a na sociální skupiny. Hlavní výzkumnou otázkou je: Lze využít reklamu jako prostředek manipulace k formování …více
Abstract:
This thesis focuses and analyzes in detail the content and objectives of marketing communication. It defines the meaning of the terms "social" and "social function". Describes social groups, the structure of society and social phenomena. The thesis also focuses on how marketing communication can have impacts on society and social groups. The main research question is: Is it possible to use advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní