Marketingová komunikace mezinárodních letišť v České republice – Bc. Zuzana Šebková
Bc. Zuzana Šebková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace mezinárodních letišť v České republice
Marketing Communications Of International Airports In The Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje analýze nástrojů marketingové komunikace používaných na mezinárodních letištích České republiky. Autorka hodnotí jejich využití a efektivnost. Smyslem práce je porovnat mezi sebou jednotlivá letiště. Autorka porovnává sortiment a atraktivnost nabízených služeb se zvláštním zřetelem na úroveň jejich prezentace mezi širokou veřejnost. Dále se autorka zajímá o spojitost mezi …viacAbstract:
The bachelor’s thesis deals with an analysis of the marketing communication tools used at international airports in the Czech Republic. The author evaluates thein use and effectiveness. The aim of this thesis is the comparison of individual airports. There is a comparison of the range and attractiveness of the offered services with a special attention to the level of their presentation among general …viacKľúčové slová
Internetový marketing marketingová komunikace marketingový mix služeb marketingový komunikační mix media relations mezinárodní letiště osobní prodej podpora prodeje public relations reklama. Internet marketing marketing communications services marketing mix marketing communications mix international airports personal selling sales promotion advertising.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/buv8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova