Způsoby snižování podnikatelského rizika tvorby na YouTube – Bc. Vojtěch Mikulík
Bc. Vojtěch Mikulík
Diplomová práce
Způsoby snižování podnikatelského rizika tvorby na YouTube
Ways to Reduce Business Risk of YouTube Creation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podnikatelskou činností na internetové platformě YouTube. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se webové stránky YouTube, na ně navazují statistiky, poznatky o způsobech vydělávání na platformě a také informace o populárních YouTuberech. Stejně tak jsou v této části práce uvedeny informace o podnikání samotném. Část praktická je zaměřena na analýzu vybraného projektu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with entrepreneurial activity on the interent platform YouTube. Theoretical part defines basic concepts related to YouTube website, followed by statistics, informations about ways of earning on the platform, as well as concepts about popular YouTubers. Information about business itself is also presented in this part of the work. Practical part of the thesis is focused on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikulík, Vojtěch. Způsoby snižování podnikatelského rizika tvorby na YouTube. Uherské Hradiště, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníMagisterský studijní program / obor:
Bezpečnost společnosti / Rizikové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Elizaveta Zakharova -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
The Language of YouTube Beauty Video Titles
Lada Štichová -
Analysis of the Language of Internet Forums, Twitter Messages and YouTube Video Comments
Ondřej CHABR -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Fenomén youtuber: od videoklipu k individuální produkci na YouTube
Kamila Krejčová