"Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami." – Ivana BAKEŠOVÁ
Ivana BAKEŠOVÁ
Bakalářská práce
"Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami."
"Stress and burnout by kindergarten teachers in context with personality characteristics."
Anotace:
Bakalářská práce je věnována syndromu vyhoření a jeho vztahu k osobnostním a sociálním charakteristikám učitelek mateřských škol. Teoretická část popisuje fáze, příčiny a projevy syndromu vyhoření, možnosti prevence a léčby. Zabývá se rozdíly v osobnostních charakteristikách, hlavně v souvislosti se schopností čelit stresu a zátěži a účinně je zvládat. Poukazuje i na specifika práce učitelek mateřských …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to burnout and its relation to personal and social qualities of nursery school teachers. The theoretical part describes phases, causes and displays of burnout, possibitilies of prevention and treatment. It dealswith differences in personal qualities, especially in connection with the ability to face stress and preassure and deal with them effectively. It also points …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 7. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAKEŠOVÁ, Ivana. \textit{''Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami.''}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ucz6ii/.
Jak správně citovat práci
BAKEŠOVÁ, Ivana. "Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami.". Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová
Název
Vložil
Vloženo
Práva